Aktualnie nasi Klienci mogą składać zamówienia w następujący sposób:
- dokonując zakupów on-line na naszym sklepie www.xeroserwis.pl przezwłożenie wybranych produktów do koszyka (aby produkt znalazł się w koszyku należy kliknąć na "KUP TERAZ" przy wybranym produkcie) i przejście całej procedury finalizującej złożenie zamówienia (określenie formy płatności, sposobu dostawy i adresu dostawy itd.)
- telefonicznie - pod numerem telefonu (22) 784-07-95
- faksem - przesyłając zamówienie na numer (22) 784-07-95
- mailowo - przesyłając zamówienie na adres e-mailbiuro@xeroserwis.pl
Składając zamówienie telefonicznie, faksem lub mailowo należy podać: jaki towar i w jakiej ilości chcą Państwo zamówić, dane do wystawienia faktury (jeśli będzie potrzebna faktura vat) adres dostawy na jaki ma zostać wysłane zamówienie, formę płatności (przedpłata na konto, płatnośc gotowką przy odbiorze przesyłki lub przelew po otrzymaniu paczki. Forma płatności - przelew po otrzymaniu paczkidostępna jest dla naszych stałych klientów lub też dla szkół, urzędów i innych instytucji państwowych. ) rodzaj dostawy (kurier lub poczta) oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej wraz z telefonem kontaktowym do tej osoby.
Na zamówiony u nas towar wystawiamy paragon lub fakturę vat zależnie od deklaracji klienta.
Aby dokonać zakupów on-line w sklepie www.xeroserwis.pl należy:
1) Wyszukać w sklepie produkt który chcemy kupić. Można w tym celu skorzystać z wyszukiwarki sklepowej która znajduję się na górze strony wpisując np. symbol produktu którego zakupem są Państwo zainteresowani
2) Można również wybrać odpowiednią kategorię z menu „Kategorie” znajdującego się po lewej stronie i po chwili zostaną wyświetlone wszystkie produkty przypisane do danej kategorii
3) Po odszukaniu produktu który chcemy kupić należy go dodać do koszyka klikając na przycisk „do koszyka” lub na przycisk „ kup teraz!”
4) Po dodaniu do koszyka produktów należy wybrać z dostępnych opcji rodzaj wysyłki (czyli sposób dostarczenia zamówienia np. kurierem lub też odbiór osobisty w naszym sklepie w Legionowie) oraz wybrać rodzaj płatności za zamówienie.
5) Po wyborze rodzaju wysyłki i sposobu płatności za zamówienie klikamy na przycisk „DO KASY”
6) Po kliknięciu na przycisk „DO KASY” zostanie wyświetlone okno w którym możemy zalogować się na swoje konto (jeśli są już Państwo stałym klientem naszego sklepu) podając swój adres e-mail i hasło lub stworzyć nowe konto wybierając opcję „Chcę się zarejestrować” lub też dokonać zakupów bez rejestracji (wtedy podają Państwo tylko niezbędne do realizacji zamówienia dane adresowe oraz ewentualnie dane na które mamy wystawić fakturę)
7) Po podaniu niezbędnych do realizacji zamówienia danych klikamy na przycisk „Dalej”
8) W następnym kroku pokazuje się nam podsumowanie zamówienia w którym możemy ewentualnie dokonać korekty podanych danych lub też dopisać uwagi do zamówienia. Jeśli wszystkie dane są prawidłowe klikamy na przycisk „POTWIERDŹ”
9) W tym momencie na skrzynkę e-mailową zostanie przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia i zostanie ono jednocześnie przekazane do realizacji.
Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania związane ze składaniem zamówień w sklepie xeroserwis.pl
Jak długo trwa realizacja zamówienia ?
Zazwyczaj dostawa zamówienia jest realizowana w ciągu 24-48 godzin od momentu złożenia zamówienia.(przy wysyłce paczki z zamówieniem kurierem UPS) W niektórych wypadkach, z przyczyn od nas niezależnych realizacja zamówienia może się przedłużyć. W takim wypadku klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie o opóźnieniu w wysyłce zamówienia. UWAGA ! Jeśli bardzo zależy Państwu na dostawie zamawianego produktu w następnym dniu roboczym najlepszym wyjściem będzie bezpośredni kontakt telefoniczny z obsługą sklepu xeroserwis.pl w celu potwierdzenia czy taka dostawa będzie na pewno możliwa.
Czy można anulować złożone zamówienie ?
Tak, jeśli zamówienia nie została jeszcze do Państwa wysłane. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Anulować zamówienia można wysyłając e-mail lub telefonicznie.
Czy po złożeniu zamówienia można dokonać w nim jeszcze jakieś zmiany ?
Tak ale tylko telefonicznie kontaktując się z obsługą sklepu. Nie ma już możliwości edytowania zamówienia i poprawienia go po zalogowaniu się na swoje konto na sklepie.
Czy trzeba się rejestrować w sklepie xeroserwis.pl żeby złożyć zamówienie ?
Nie. W naszym sklepie można kupować bez konieczności rejestrowania się. Wystarczy po włożeniu do koszyka produktu który chcemy kupić i kliknięciu na przycisk „ Do Kasy” wybrać opcję „ Kupuję bez rejestracji”
Co zrobić gdy paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona ?
W momencie odbioru przesyłki należy zawsze dokładnie sprawdzić czy nie jest ona uszkodzona. Jeśli taka sytuacja nastąpi to należy zgłosić kurierowi reklamację w wyniku której kurier sporządzi protokół reklamacyjny.
Czy można negocjować ceny sprzedaży w sklepie ?
Przy składaniu większych zamówień możliwe jest dodatkowe negocjowanie cen. W celu otrzymania ostatecznej oferty cenowej prosimy o przesłanie zapytania cenowego wraz z ilością zamawianych produktów na adres biuro@xeroserwis.pl
Czy możliwe jest otrzymanie na e-maila faktury pro-forma ?
Tak. Jeśli do wykonania przedpłaty za zamówienie potrzebna jest faktura pro-forma to możemy taki dokument do Państwa przesłać na wskazany adres e-mail. W celu otrzymania pro-formy wystarczy dodać odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia lub skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie w celu poinformowania o konieczności wystawienia faktury pro-forma.
Czy prowadzą Państwo sprzedaż z odroczonym terminem płatnosci (zapłata 14 dni po otrzymaniu zamówienia) ?
W naszym sklepie mogą Państwo również dokonować zakupów z odroczonym terminem płatności ( przelew 7,14 lub 21 dni). Taka forma płatnosci jest zarezerwowana dla naszych stałych klientów lub też dla szkół, urzędów i innych instytucji państwowych. W celu skorzystania z tej formy płatnosci prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Czy jeśli nie mogę odszukać interesującego mnie produktu to nie mają go Państwo w ofercie ?
Nie jest to regułą ale w większości przypadków nawet pomimo braku danego produktu w naszym sklepie możemy go w krótkim terminie sprowadzić dla Państwa w atrakcyjnej cenie. Jeśli zatem nie mogą Państwo odszukać jakiegoś produktu prosimy o kontakt z obsługą sklepu xeroserwis.pl
Czy za złożone zamówienie można zapłacić przy odbiorze paczki ?
Tak. Aby za złożone zamówienie zapłacić przy odbiorze przesyłki należy jako formę płatności wybrać "za pobraniem (płatność przy odbiorze przesyłki"
W jakich godzinach można odebrać osobiście wcześniej złożone zamówienie ?
Zamówienia złożone w sklepie internetowym można odebrać osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00 pod adresem Xeroserwis, ul. Piłsudskiego 49, 05-120 Legionowo. Przed odbiorem osobistym należy poczekać aż otrzymają Państwo e-mail potwierdzający przygotowanie zamawianego produktu do odbioru lub ewentualnie prosimy skontaktować się z obsługą sklepu w celu potwierdzenia możliwości odbioru zamawianego towaru.